środa, 25 lutego 2015

Prolog

Weszłam do mojego nowego mieszkania. Chciałam już poznać mojego współlokatora, który przez telefon miał całkiem przyjazny głos. Wyszłam z korytarza i zobaczyłam całe zagracone mieszkanie, a na środku stał jakiś brunet. Po chwili chłopak się odwrócił. W reku trzymał papierosa.
- To ty musisz być Madison. Miło mi. - podszedł do mnie i podał rękę
- Ty jesteś Sebastian? - spytałam nieśmiało
­- Tak, to ja. - chłopak włożył do popielniczki wypalonego papierosa
- To gdzie jest mój pokój?
- Myślisz, że będziesz miała pokój? Masz spać na kanapie. - powiedział z oburzeniem
- To przepraszam bardzo, za co ja płacę? - spytałam lecz po chwili tego pożałowałam
- Nie będziesz się tak zachowywać, nigdy. - chłopak złapał mnie za szyję
- Puść mnie. - wyszeptałam
Chłopak mnie puścił a ja usiadłam na kanapie.
- Do mojego pokoju, już. - wysyczał
Zrobiłam to, co mi kazał, po czym usiadłam na jego łóżku
- Połóż się. - chłopak rozpiął pasek, a potem rozporek
- Nie... - wyszeptałam i zaczęłam się cofać
- A pomyśl, czemu chciałem mieć współlokatorkę? - zaśmiał się i nade mną zawisnął
Chłopak ściągnął ze mnie koszulkę, a ja zaczęłam płakać. Nagle zadzwonił telefon. Dzięki Bogu!
Sebastian wyszedł z pokoju, a ja wstałam z łóżka i założyłam na siebie bluzkę. Popatrzyłam się wokoło czy jest jakaś droga ucieczki. Zobaczyłam balkon. Otworzyłam drzwi i przeszłam przez barierkę, zsunęłam się po daszku i wpadłam w krzaki. Biegłam bez celu płacząc, aż w końcu doszłam do jakiegoś parku. Usiadłam na ławce i próbowałam uformować oddech
- Cześć, jestem Vanessa. - podeszła do mnie jakaś blondynka
- Madison. - uśmiechnęłam się przez łzy
~*~*~

Hej :)
Bardzo dziękuję, że dotarłeś/aś do końca :)
Jeśli już tutaj jesteś to zostaw po sobie ślad
Komentarze zachęcają do dalszej pracy
Do następnego :)

2 komentarze

  1. Świetnie się zaczyna ;) xx
    OOOO no naprawdę nie spodziewałam się Zayna XDD
    ~*~
    pisz szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawie się zaczyna, naprawdę.
    Jeszcze się nie spotkałam z czymś takim, chyba... ale to nie ważne. Podoba mi się, ale ja bym takiego współlokatora nie chciała nawet gdyby miałby to być Zayn xd
    Pozdrawiam :*

    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie ;)
    http://no-control-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń